لرستان اسپرت

ورزشی

مکمل های کاهش دهنده وزن

متأسفانه، کاهش وزن برای برخی افراد سخت تر است و نیاز به روش های تکمیلی دارد. از جمله این روش ها استفاده از برخی مکمل هاست که علاوه بر مفید بودن برای سلامت جسمی، باعث کاهش وزن نیز می شود. در این مطلب به ۶ نوع از بهترین انواع مکمل های کاهش وزن اشاره شده است...



برچسب‌ها: مکمل کاهش وزن, کاهش وزن, وزن, مکمل, ورزشی
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 5 اردیبهشت1393ساعت   توسط مدیر  | 

حرکات کششی قبل از ورزش مفید است یا نه؟

علیرغم این که انجام حرکات کششی قبل از تمرینات ورزشی همیشه و همه‌جا توصیه می‌شود، مطالعات محققین نشان می‌دهد که این کار، کمکی به کاهش احتمال آسیب بدنی نمی‌کند و حتی می‌تواند اتلاف وقت باشد.

 حتی اگر اهل ورزش‌های حرفه‌ای هم نباشید، احتمالا این جمله را زیاد شنیده‌اید: قبل از ورزش، حرکات کششی انجام بدهید و بدن را گرم کنید. در باشگاه‌های ورزشی، برنامه‌های تلویزیونی، ‌ساعت‌های ورزشی مدارس و خلاصه هر جا قرار باشد افرادی زمانی را به ورزش کردن بگذرانند، این جمله شنیده می‌شود. اما آیا واقعا این کار مفید است؟


برچسب‌ها: حرکات کششی, ورزشی, نرمش, اسپرت
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 5 فروردین1393ساعت   توسط مدیر  | 

روش هایی برای افزایش حجم عضلات

اولین گام برای افزایش حجم عضلات افزودن کالری به بدن می باشد. شما ورزش کار عزیز اگر در نوع تغذیه خود هر رفتاری را انجام دهید باید منتظر پاسخ بدنتان نسبت به تغذیه خود داشته باشید.

پس برای یک حجم عضلانی سالم شما هیچ وقت به سراغ همبرگر و سوسیس و کالباس و چیپس و پفک نمی روید بلکه به دنبال منابع اصلی پروتئین و کربوهیدراتها باید بروید. یک منبع پروتئین خالص که به راحتی هم در دسترس می باشد پروتئین سینه مرغ و یا بوقلمون می باشد و منبع دیگری که پروتئین خالص می باشد سفیده تخم مرغ است.


ادامه ...


برچسب‌ها: اسپرت, لرستان اسپرت, حجم عضلات, ورزشی, افزایش عضلات
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 24 اسفند1392ساعت   توسط مدیر  | 

جدول لیگ دسته سوم فوتبال ایران

جدول لیگ دسته سوم فوتبال ایران

برای مشاهده جدول ها به ادامه مطلب مراجعه کنید...

...


برچسب‌ها: لیگ دسته سوم فوتبال ایران, نتایج فوتبال ایران, نتایج لیگ, جدول لیگ برتر, لرستان اسپرت
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنجشنبه 8 اسفند1392ساعت   توسط مدیر  | 

چگونه ماهیچه‌های خود را حجیم کنیم؟

اگر جزئیات رژیم غذایی بدنسازی را نمی‌دانید نگران نباشید.
کافی است این مطالب را بدانید.
اگر شما جزئیات محاسبه کالری و مقدار مواد غذایی که باید مصرف کنید را نمی‌دانید نگران نباشید. جزئیات، برای محاسبات بسیار دقیق است اما بیشتر افراد چنین کاری نمی‌کنند. آگاهی در مورد بدن خود و تجربه کردن بسیار مهمتر است. می‌توانید با استفاده از اطلاعات این مقاله از روش آزمون و خطا نیز استفاده کنید.

...


برچسب‌ها: ماهیچه, حجیم, چگونه, عضله
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنجشنبه 8 اسفند1392ساعت   توسط مدیر  | 

بالاخره کافئین برای ورزشکاران مفید است یا مضر؟

کافئین یک ماده محرک سیستم عصبی مرکزی است و به طور طبیعی در برخی مواد غذایی همچون قهوه، چای، شکلات و نوشابه های سیاه یافت می شود. از کافئین در داروسازی و تولید برخی داروها نیز استفاده می شود.

...


برچسب‌ها: کافئین, ورزشکار, دانستنی ورزشی
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنجشنبه 8 اسفند1392ساعت   توسط مدیر  | 

تغذیه قبل از رقابت ورزشی

هدف از تغذیه قبل از رقابت ورزشی

تغذیه مناسب قبل از رقابت های ورزشی دو هدف عمده را دنبال می کند: 

۱- پیشگیری از گرسنگی حین و قبل از رقابت

۲- حفظ سطح قند خون مناسب جهت عملکرد مناسب عضلات در خلال رقابت و فعالیت ورزشی

بسیاری از ورزشکاران وعده غذایی قبل از تمرین یا رقابت را حذف می کنند، بخصوص اگر این رقابت یا تمرین در صبح انجام گردد. حذف نمودن وعده غذایی قبل از تمرین صبحگاهی سبب پائین آمدن سطح انرژی بدن و کاهش کارایی ورزشکار می گردد.
این امر به خصوص زمانی به چشم می آید که فعالیت ورزشی بیش از ۳۰ دقیقه طول بکشدیا شامل ورزشهای شدید باشد.



برچسب‌ها: ورزشی, رقابت, قبل از ورزش, غذا
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنجشنبه 8 اسفند1392ساعت   توسط مدیر  | 

اگر عرق میریزید اما لاغر نمیشوید بخوانید!

وقتی وزن تان با ورزش کم نمی‌شود و با وجود عرق ریختن فراوان نمی‌توانید وزن کم کنید یک جای کارتان اشکال دارد.

این اشکال کجاست؟ فیزیولوژیست‌های ورزشی و متخصصان تربیت بدنی در آمریکا معتقد هستند که ۵ اشتباه در شیوه ورزش کردن افراد وجود دارد که می‌تواند به مثابه ترمزی برای تناسب اندام عمل ‌کند. با این ۵ اشتباه آشنا شوید:



برچسب‌ها: عرق, لاغری, لاغر شدن, ورزش
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنجشنبه 8 اسفند1392ساعت   توسط مدیر  | 

۱۰ فایده مهم دویدن برای سلامتی

دویدن ورزش ساده است که نیاز به امکانات زیادی ندارد، انجام آن تنها نیاز به اراده و پشتکار دارد. انجام مداوم این ورزش فواید بسیاری برای سلامتی به همراه دارد.
می‌دانیم که ورزش برای سلامتی بسیار مفید است. از میان تمام ورزش‌ها، دویدن یکی از متداول‌ترین آن‌هاست که برای تناسب اندام و قوی‌شدن بدن توصیه شده است. آشنایی با فواید این رشته شاید به تنهایی گویای این باشد که چرا دوومیدانی را مادر ورزش‌ها نامیده‌اند.



برچسب‌ها: سلامتی, فایده, دویدن, ورزش
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنجشنبه 8 اسفند1392ساعت   توسط مدیر  | 

مواد غذایی برای افزایش قدرت عضلات

ماهی ها شامل تمام اسید آمینه مورد نیاز برای ساخت ماهیچه ها هستند و مواد مورد نیاز برای بازسازی بافت ها را در خود دارد. تحقیقات نشان می دهد ارتباط قوی بین حجم عضلات و سلامتی بدن وجود دارد. وقتی پا به سن می گذاریم بدن حالت عضلانی خود را از دست می دهد به ویژه اگر به خوبی مورد استفاده قرار نگیرد. این عارضه کیفیت زندگی، تعادل، قدرت و توانایی بهبود بدن بعداز یک بیماری یا تصادف را تحت تاثیر قرار می دهد.

در واقع ماهیچه ها همه کار انجام می دهند ، کمک به شما در حرکت کردن تا هضم غذا، در مورد ماهیچه های قلب هم، مواد مغذی را به بدنتان پمپاژ می کنند. قلب، مغز، پوست و دیگر ارگان های بدن همواره درحال تغییر شکل توسط بافت هایی هستند که ساخته شده و از بین می روند. ماهیچه ها بخش مهمی از اسیدهای آمینه را برای این بخش های حیاتی تامین می کنند تا همواره قوی بمانند.


ادامه مطلب...


برچسب‌ها: قدرت, عضلات, افزایش, ورزش
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 2 اسفند1392ساعت   توسط مدیر  | 

مطالب قدیمی‌تر